In cadrul Agenției Județene pentru Plăți și Inspecție Socială Gorj funcționează Comisia Judeteana de Autorizare a Furnizorilor de Formare Profesională Gorj cu următoarele atributii:
- autorizează furnizorii de formare profesională și asigură activitatea secretariatului tehnic al comisiei de autorizare a furnizorilor de de formare profesională, în baza prevederilor legale în vigoare privind formarea profesională a adulților;
- înregistrează contractele de formare profesională ale furnizorilor de formare profesională;
- urmărește aplicarea și respectarea politicilor în domeniul formării profesionale a adulților, monitorizează și controlează autorizarea furnizorilor de formare profesională, conform prevederilor legale
- aplică prevederile Ordinului nr. 51/2007 pentru aprobarea procedurii de atestare a calificării – pregatire și experiență profesională – dobandite în România, în afara sistemului național de învățământ, de către cetățenii care doresc să desfășoare activități, în mod independent sau ca salariați, pe teritoriul unui stat membru al U.E.
- analizeaza și întocmeste răspunsurile, pe domeniul de activitate al formării profesionale, la interpelările formulate de instituțiile administrației central și locale, precum și la scrisorile adresate de persoane fizice și juridice.
Componenţa comisiei de autorizare a judetului Gorj
Membrii CAJ | Titular | Supleant |
Preşedinte | MOREANU NATALIA | RÎCU SIMONA |
Reprezentantul ISJ Gorj | ISTRATE MIHAI | STAICU MARIAN |
Reprezentantul AJOFM Gorj | CHIRIAC ROMEO | NICULESCU ANA MARIA |
Reprezentantul Patronate (CNPR) | – | – |
Reprezentantul Sindicate (CNSRL – FRĂŢIA) | TOROP SORIN | ARDELEAN LUCIAN ALEXANDRU |
Secretariat tehnic:
Bădiţa Janina Loredana
Cărbunescu Ramona Mihaela
Date de contact:
Adresă: Aleea Smîrdan, nr. 16, Târgu-Jiu, judetul Gorj
Tel.: 0253217020, fax: 0253217020
E-mail:
ajpis.gorj@mmanpis.ro
Legaturi utile: | |
MINISTERUL MUNCII SI SOLIDARITATII SOCIALE: | http://www.mmuncii.ro/j33/index.php/ro/ |
MINISTERUL EDUCATIEI NATIONALE: | https://www.edu.ro/ |
AUTORITATEA NATIONALA PENTRU CALIFICARI: | http://www.anc.edu.ro/ |
TAXA AUTORIZARE (2 SALARII MINIME BRUTE PE TARA GARANTATE IN PLATA)
8100 LEI/ PROGRAM AUTORIZAT
A.J.P.I.S. GORJ
COD FISCAL: 24703393
CONT BANCAR : RO27TREZ3365032XXX006831
Termen maxim de depunere a documentelor – 28.01.2025
ANUNT-PENTRU-EVALUATORII-SI-SPECIALISTII-C.A.J.-GORJ-2025
Recrutare-Anexa-1-Inscriere-pe-Lista-eval-si-spec-CAJ-GORJ-2025
Recrutare-Anexa-2-Angajament-de-confidentialitate-CAJ-GORJ-2025
Recrutare-Anexa-3-Declaratie-de-consimtamant-CAJ–GORJ 2025
Anexa-4-CERERE-MENTINERE-pe-Listele-de-evaluatori-si-speciaisti-CAJ-GJ-2025
Termen maxim de depunere a documentelor – 26.01.2024
ANUNT-PENTRU-EVALUATORII-SI-SPECIALISTII-C.A.J.-GORJ-2024
Recrutare-Anexa-1-Inscriere-pe-Lista-eval-si-spec-CAJ-GORJ-2024
Recrutare-Anexa-2-Angajament-de-confidentialitate-CAJ-GORJ-2024
Recrutare-Anexa-3-Declaratie-de-consimtamant-CAJ–GORJ 2024
Anexa-4-CERERE-MENTINERE-pe-Listele-de-evaluatori-si-speciaisti-CAJ-GJ-2024
Termen maxim de depunere a documentelor – 27.01.2023
ANUNT-PENTRU-EVALUATORII-SI-SPECIALISTII-C.A.J.-GORJ-2023
Recrutare-Anexa-1-Inscriere-pe-Lista-eval-si-spec-CAJ-GORJ-2023
Recrutare-Anexa-2-Angajament-de-confidentialitate-CAJ-GORJ-2023
Recrutare-Anexa-3-Declaratie-de-consimtamant-CAJ–GORJ 2023
Anexa-4-CERERE-MENTINERE-pe-Listele-de-evaluatori-si-speciaisti-
Cererile se depun pana in data de 28.01.2022
CERERE COMPLETARE DOSAR evaluator si specialist CAJ GJ 2022
Anunt selectie evaluator/ specialist CA GORJ pe anul 2022
Cerere confirmare de desfasurare a activitatii in 2022
Anunt selectie evaluator/ specialist CA GORJ pe anul 2021
Anunt selectie evaluator/ specialist CA GORJ pe anul 2020
Cerere confirmare de desfasurare a activitatii in 2020
Anunt selectie evaluator/ specialist CA GORJ pe anul 2019
Cerere confirmare de desfasurare a activitatii in 2019
Anunt selectie specialisti/evaluatori
Registrul furnizorilor de formare profesională autorizati
Lista furnizorilor de formare profesionala pentru adulti autorizati in județul Gorj
Registru furnizori neautorizati jud Gorj
Registrul furnizori transfrontalieri jud Gorj
Informare model contract pentru plata specialistilor din comisii de examinare-24.10.2017
MODEL CONTRACT DE ANTREPRIZA PENTRU SERVICII INTELECTUALE
MODEL CONTRACT DE ANTREPRIZA PENTRU SERVICII INTELECTUALE WORD
LEGISLATIE
Instructiunea nr. 21 din 07.07.2023
Instructiunea nr.10 din 21.06.2018
Instructiunea nr 9 din 18.06.2018
anexa 1-CONTRACT DE ANTREPRIZA PENTRU SERVICII INTELECTUALE
Instructiunea nr. 8 din 15.06.2018
Instructiunea nr. 7 din 14.06.2018
Instructiunea MMJS nr. 5 din 25.01.2018
Instructiunea MMJS nr. 4 din 25.01.2018
ORDONANŢĂ DE URGENŢĂ Nr. 73/2017 -pentru completarea Legii nr. 202/2006 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale pentru Ocuparea Forţei de Muncă, precum şi pentru modificarea art. 24 din Ordonanţa Guvernului nr. 129/2000 privind formarea profesională a adulţilor
Ordonanța Guvernului nr. 129 din 31 august 2000 privind formarea profesională a adulţilor, republicată – MO nr. 110 din 13 februarie 2014;
Ordinul_nr._166_din_2017 din 8 februarie 2017 privind aprobarea tarifelor pentru plata membrilor comisiilor de autorizare sau, după caz, a supleanţilor acestora, a evaluatorilor de furnizori şi programe de formare profesională şi a specialiştilor pe domenii ocupaţionale din afara furnizorului de formare profesională desemnaţi în comisiile de examinare
Ordinul comun al ministrului muncii, solidarităţii sociale şi familiei şi al ministrului educaţiei şi cercetării nr. 353/5202/2003 pentru aprobarea Metodologiei de autorizare a furnizorilor de formare profesională a adulţilor – MO nr.774/2003;
Ordin nr. 695 din 04 aprilie 2016 privind aprobarea Procedurii de acordare a accesului, pe baza recunoaşterii automate a experienţei profesionale, pentru persoanele care doresc să exercite în România activităţile cuprinse în anexa IV la Directiva 2005/36/CE a Parlamentului European și a Consiliului din 7 septembrie 2005 privind recunoașterea calificărilor profesionale – MO nr.301 din 20 aprilie 2016
Decizia nr. 258/21.06.2023 privind arhivarea standardelor ocupationale prevazute in Anexa nr. 1, care face parte integranta din prezenta decizie, cu intrare in vigoare la data de 01.09.2023. *
Decizia nr. 257/21.06.2023 privind arhivarea standardelor ocupationale prevazute in Anexa nr. 2, care face parte integranta din prezenta decizie, cu intrare in vigoare la data de 01.01.2024; *
* Mentionam ca de la datele de mai sus nu se mai fac autorizari pe aceste standarde ocupationale.