Sari la conținut
Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială GorjAgenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială Gorj
Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială Gorj
Ministerul Muncii și Solidarității Sociale
  • Prima pagină
  • Despre AJPIS
    • Legislație
    • Acte constitutive
    • Mesajul directorului executiv
    • Conducere
      • Lista persoanelor de conducere
      • Agenda conducerii
    • Organizare
      • Regulament de organizare și funcționare
      • Organigrama
      • Cariera – Anunturi posturi scoase la concurs
    • Alte agenții teritoriale
    • Programe și strategii
    • Rapoarte si studii
      • Rapoarte
      • Studii
    • Atribuții ANPIS și AJPIS
    • Proiecte
  • Comunicate
    • Comunicate de presă
    • Întrebări frecvente
  • Informații de interes public
    • Solicitare informații.Legislație
    • Formulare tip
    • Buletine informativ
    • Anunțuri diverse
    • Buget
    • Venituri salariale
    • Bilanțuri contabile
    • Plăți efectuate de AJPIS
    • Convenții încheiate cu bănci
    • Debitori
    • Declarații de avere și interese
    • Comisia paritară
    • Achiziții publice
    • Protecția datelor cu caracter personal
  • Inspecție socială
    • Organizarea activității
    • Planul anual de control
    • Rezultatele campaniilor de control
    • Condiții de acreditare furnizori
    • Evaluare servicii sociale
  • Beneficii de asistență socială
  • Formare profesională
  • Transparență
    • Strategia Națională Anticorupție
  • Integritate institutionala
    • Cod etic deontologic de conduită
    • Lista cuprinzând cadourile primite
    • Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
    • Declarația privind asumarea unei agende de integritate organizațională
    • Planul de integritate al instituției
    • Raport narativ referitor la stadiul implementării măsurilor prevazute in SNA și in planul de integritate
    • Situația incidentelor de integritate
    • Studii/cercetări/ghiduri/materiale informative relevante
  • Control intern managerial
  • Transparența achizițiilor
  • RUTI
  • Contact
  • Prima pagină
  • Despre AJPIS
    • Legislație
    • Acte constitutive
    • Mesajul directorului executiv
    • Conducere
      • Lista persoanelor de conducere
      • Agenda conducerii
    • Organizare
      • Regulament de organizare și funcționare
      • Organigrama
      • Cariera – Anunturi posturi scoase la concurs
    • Alte agenții teritoriale
    • Programe și strategii
    • Rapoarte si studii
      • Rapoarte
      • Studii
    • Atribuții ANPIS și AJPIS
    • Proiecte
  • Comunicate
    • Comunicate de presă
    • Întrebări frecvente
  • Informații de interes public
    • Solicitare informații.Legislație
    • Formulare tip
    • Buletine informativ
    • Anunțuri diverse
    • Buget
    • Venituri salariale
    • Bilanțuri contabile
    • Plăți efectuate de AJPIS
    • Convenții încheiate cu bănci
    • Debitori
    • Declarații de avere și interese
    • Comisia paritară
    • Achiziții publice
    • Protecția datelor cu caracter personal
  • Inspecție socială
    • Organizarea activității
    • Planul anual de control
    • Rezultatele campaniilor de control
    • Condiții de acreditare furnizori
    • Evaluare servicii sociale
  • Beneficii de asistență socială
  • Formare profesională
  • Transparență
    • Strategia Națională Anticorupție
  • Integritate institutionala
    • Cod etic deontologic de conduită
    • Lista cuprinzând cadourile primite
    • Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
    • Declarația privind asumarea unei agende de integritate organizațională
    • Planul de integritate al instituției
    • Raport narativ referitor la stadiul implementării măsurilor prevazute in SNA și in planul de integritate
    • Situația incidentelor de integritate
    • Studii/cercetări/ghiduri/materiale informative relevante
  • Control intern managerial
  • Transparența achizițiilor
  • RUTI
  • Contact
  • Prima pagină
  • Despre AJPIS
    • Legislație
    • Acte constitutive
    • Mesajul directorului executiv
    • Conducere
      • Lista persoanelor de conducere
      • Agenda conducerii
    • Organizare
      • Regulament de organizare și funcționare
      • Organigrama
      • Cariera – Anunturi posturi scoase la concurs
    • Alte agenții teritoriale
    • Programe și strategii
    • Rapoarte si studii
      • Rapoarte
      • Studii
    • Atribuții ANPIS și AJPIS
    • Proiecte
  • Comunicate
    • Comunicate de presă
    • Întrebări frecvente
  • Informații de interes public
    • Solicitare informații.Legislație
    • Formulare tip
    • Buletine informativ
    • Anunțuri diverse
    • Buget
    • Venituri salariale
    • Bilanțuri contabile
    • Plăți efectuate de AJPIS
    • Convenții încheiate cu bănci
    • Debitori
    • Declarații de avere și interese
    • Comisia paritară
    • Achiziții publice
    • Protecția datelor cu caracter personal
  • Inspecție socială
    • Organizarea activității
    • Planul anual de control
    • Rezultatele campaniilor de control
    • Condiții de acreditare furnizori
    • Evaluare servicii sociale
  • Beneficii de asistență socială
  • Formare profesională
  • Transparență
    • Strategia Națională Anticorupție
  • Integritate institutionala
    • Cod etic deontologic de conduită
    • Lista cuprinzând cadourile primite
    • Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
    • Declarația privind asumarea unei agende de integritate organizațională
    • Planul de integritate al instituției
    • Raport narativ referitor la stadiul implementării măsurilor prevazute in SNA și in planul de integritate
    • Situația incidentelor de integritate
    • Studii/cercetări/ghiduri/materiale informative relevante
  • Control intern managerial
  • Transparența achizițiilor
  • RUTI
  • Contact

Convenții încheiate cu bănci

  • Pagina principală
  • Informații de interes public
  • Convenții încheiate cu bănci ...
Sari la navigare
Vrei să sesizezi un abuz la care este supusă o persoana dintr-un centru pentru persoane vârstnice, copii sau persoane cu dizabilități ?
Apelează Agenția pentru Plăti și Inspecție Socială Gorj județul Gorj prin call center, la numărul 021.9309 sau trimite o sesizare scrisă pe adresa de email ajpis.gorj@mmanpis.ro
și o echipă a inspecției sociale va răspunde prompt sesizării dumneavoastră, făcând verificările  necesare în teren.
Acest serviciu este disponibil în intervalul orar 8.00-16.30 de luni pănă vineri prin numărul de call center, iar sămbăta și duminică la  numărul de telefon 0754 026 026 ( nr inspector).
Precizăm că în conformitate cu art. 7 din ORDONANȚA nr. 27 din 30 ianuarie 2002, privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor, “petițiile anonime sau cele în care nu sunt trecute datele de identificare a petiționarului nu se iau în considerare și se clasează, potrivit prezentei ordonanțe”.

Comunicat de presa

Anunt HG 973/2012 finantare centre de zi
Informare beneficiari de asistență socială

Articole recente

  • Comunicat de presa referitor la publicarea în Monitorul Oficial nr.844/19.09.2023 a normelor metodologice de aplicare a OUG nr. 164/2022, act legislativ adoptat de Guvernul României.
  • Anunt solicitanti subventii in baza Legii nr. 34_1998
  • COMUNICAT DE PRESA CALL CENTER
  • ANUNȚ subvenții Legea 34 pentru anul 2023
  • Anunţ de participare programe de interes national pentru dezvoltarea serviciilor sociale pentru persoanele varstnice aprobate prin H.G. 435/2022

Informații pentru lucrătorii sezonieri în străinătate

Informații utile pentru cetățeni

Întrebări frecvente

Cerere modificări de acordare beneficii sociale online

Anunț important prelungire ICC, stimulent de inserție, concediu de acomodare pentru domeniile de activitate restricționate de autorități conform H.G. nr. 394/2020

Procedura de depunere a documentelor referitoare la decretului lege nr. 118/1990

Voci pentru mâini: Interpretare la distanță

În atenția persoanelor cu deficiențe de auz: În vederea asigurării accesului la servicii de interpretare video la distanță în limbaj mimico-gestual prin intermediul aplicației „Voci pentru Mâini” pentru persoanele surde sau hipoacuzice, vă rugăm să vă deplasați la sediul Agenției Județene pentru Plăți și Inspecție Socială Gorj din Targu Jiu, str Smîrdan , nr. 16, bl 16, sc 1, în intervalul orar: 09.00 – 16.00 .

Lucrători migranți

  • Legislația UE
  • Ghid practic
  • Instituții din alte state UE
  • Formulare
  • Întrebări frecvente

Comunicat de presa

TelVerde

Articole recente

  • Comunicat de presa referitor la publicarea în Monitorul Oficial nr.844/19.09.2023 a normelor metodologice de aplicare a OUG nr. 164/2022, act legislativ adoptat de Guvernul României.
  • Anunt solicitanti subventii in baza Legii nr. 34_1998
  • COMUNICAT DE PRESA CALL CENTER
  • ANUNȚ subvenții Legea 34 pentru anul 2023
  • Anunţ de participare programe de interes national pentru dezvoltarea serviciilor sociale pentru persoanele varstnice aprobate prin H.G. 435/2022

Arhivă

Viziunea noastră

Constă în asigurarea accesului tuturor cetăţenilor, fără niciun fel de discriminare, la serviciile specializate şi la beneficiile reglementate de legislaţia română şi europeană, iar prin acţiunile noastre comune încercăm să aducem un plus de speranţă în vieţile celor aflaţi în dificultate.

Suntem orientaţi către cetăţeni şi către respectarea drepturilor sociale ale acestora, iar prin activitatea noastră ne propunem să eliminăm o parte din inegalităţile existente, ajutându-i pe oameni să se integreze normal în comunitate prin creşterea calităţii vieţii persoanelor defavorizate.

Articole recente

  • Comunicat de presa referitor la publicarea în Monitorul Oficial nr.844/19.09.2023 a normelor metodologice de aplicare a OUG nr. 164/2022, act legislativ adoptat de Guvernul României.
  • Anunt solicitanti subventii in baza Legii nr. 34_1998
  • COMUNICAT DE PRESA CALL CENTER
  • ANUNȚ subvenții Legea 34 pentru anul 2023
  • Anunţ de participare programe de interes national pentru dezvoltarea serviciilor sociale pentru persoanele varstnice aprobate prin H.G. 435/2022

Despre ANPIS

  • Acte constitutive
  • Mesajul directorului executiv
  • Conducere
  • Organizare
  • Alte agenții teritoriale
  • Anunțuri de angajare
  • Programe și strategii
  • Rapoarte și studii
  • Atribuții ANPIS și AJPIS

Viziunea noastră

Constă în asigurarea accesului tuturor cetăţenilor, fără niciun fel de discriminare, la serviciile specializate şi la beneficiile reglementate de legislaţia română şi europeană, iar prin acţiunile noastre comune încercăm să aducem un plus de speranţă în vieţile celor aflaţi în dificultate.

Suntem orientaţi către cetăţeni şi către respectarea drepturilor sociale ale acestora, iar prin activitatea noastră ne propunem să eliminăm o parte din inegalităţile existente, ajutându-i pe oameni să se integreze normal în comunitate prin creşterea calităţii vieţii persoanelor defavorizate.

Informații utile

  • Întrebări frecvente
  • Legături utile
  • Harta site-ului
  • Termeni și condiții
  • Despre cookie-uri
  • Politica de confidențialitate

Informații utile pentru cetățeni

Procedura depunere documente referitoare la DL 118/1990

PROCEDURA SI CERERE

Cerere modificări de acordare beneficii sociale ONLINE !

ANUNȚ IMPORTANT !

PRELUNGIRE ICC, STIMULENT DE INSERȚIE, CONCEDIU DE ACOMODARE PENTRU DOMENIILE DE ACTIVITATE RESTRICȚIONATE DE AUTORITĂȚI CONFORM HG 394/2020

COMUNICAT

      Stimați beneficiari, Având în vedere necesitatea gestionării cât mai eficiente a situației provocată de prezența Coronavirus – COVID 19, conform reglementărilor adoptate de Comitetul Național pentru Situații Speciale de Urgență, vă informăm că Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială Gorj recomandă ca programul cu publicul să se desfășoare, pe cât posbil, prin intermediul poștei, pe cale electronică sau prin telefon/fax. În acest sens, vă rugăm sa ne transmiteți solicitările dumneavoastră, sau să ne contactați astfel: -prin poștă la adresa Targu Jiu, Aleea Smirdan, nr.16 bl 16 , sc . 1, jud Gorj -pe adresa de e-mail a instituției: ajpis.gorj@mmanpis.ro sau petitii_gj@mmanpis.ro, -la numărul de telefon: 0253217020, 0253217822, 0790082471 (Indemnizatie de crestere a copilului + stimulent de insertie ), 0765009914 (Alocatie de stat) -la nr. Fax 0253217020 Pentru beneficiile familiale la care sunt îndreptățiți cetățenii români lucrători migranți, care își desfășoară activitatea în spațiul UE (alocație de stat și indemnizație pentru creșterea copilului), regăsiți modelele de cereri pe site-ul instituției: www.gorj.mmanpis.ro, în secțiunea: Informații de interes public – formulare tip Vă mulțumim pentru înțelegere și colaborare în intenția de avea grijă, împreună, de sănătatea noastră a tuturor! Director Executiv, Moreanu Natalia

Lucrători migranți

  • Legislația UE
  • Ghid practic
  • Instituții din alte state UE
  • Formulare
  • Întrebări frecvente

Informații utile

  • Întrebări frecvente
  • Legături utile
  • Harta site-ului
  • Termeni și condiții
  • Despre cookie-uri
  • Politica de confidențialitate

Date de contact

Adresă
Bd. Republicii bl. 14, sc. 1, cod poștal 210153, Târgu Jiu

Telefon
0253.217.822

Fax
0253.217.020

E-mail
ajpis.gorj@mmanpis.ro 

Informații utile

  • Politica de confidențialitate
  • Despre cookie-uri

Copyright © 2023 Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială Gorj.

La început ↑ Sus ↑
Instrumente pentru accesibilitate

Instrumente de accesibilitate

  • Mărește textul
  • Micșorează textul
  • Tonuri de gri
  • Contrast mare
  • Contrast negativ
  • Fundal luminos
  • Legături subliniate
  • Font lizibil
  • Redare audio
  • Resetează