Sari la conținut
Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială GorjAgenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială Gorj
Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială Gorj
MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI, TINERETULUI ȘI SOLIDARITĂȚII SOCIALE
  • Prima pagină
  • Despre AJPIS
    • Legislație
    • Acte constitutive
    • Mesajul directorului executiv
    • Conducerea A.J.P.I.S Gorj
    • Agenda conducerii
    • Organizare
    • Regulament de organizare și funcționare
    • Organigrama
    • Cariera – Anunturi posturi scoase la concurs
    • Alte agenții teritoriale
    • Programe și strategii
    • Rapoarte si studii
      • Studii
    • Rapoarte
    • Atribuții ANPIS și AJPIS
    • Proiecte
  • Comunicate
  • Informații de interes public
    • Solicitare informații.Legislație
    • Formulare tip
    • Buletine informativ
    • Anunțuri diverse
    • Buget
    • Venituri salariale
    • Bilanțuri contabile
    • Plăți efectuate de AJPIS
    • Convenții încheiate cu bănci
    • Debitori
    • Declarații de avere și interese
    • Comisia paritară
    • Achiziții publice
    • Protecția datelor cu caracter personal
  • Inspecție socială
    • Organizarea activității
    • Planul anual de control
    • Rezultatele campaniilor de control
    • Condiții de acreditare furnizori
    • Evaluare servicii sociale
  • Beneficii de asistență socială
  • Formare profesională
  • Transparență
    • Strategia Națională Anticorupție
  • Integritate institutionala
    • Cod etic deontologic de conduită
    • Lista cuprinzând cadourile primite
    • Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
    • Declarația privind asumarea unei agende de integritate organizațională
    • Planul de integritate al instituției
    • Raport narativ referitor la stadiul implementării măsurilor prevazute in SNA și in planul de integritate
    • Situația incidentelor de integritate
    • Studii/cercetări/ghiduri/materiale informative relevante
  • Date cu caracter personal
  • Control intern managerial
  • Transparența achizițiilor
  • RUTI
  • Contact
  • Prima pagină
  • Despre AJPIS
    • Legislație
    • Acte constitutive
    • Mesajul directorului executiv
    • Conducerea A.J.P.I.S Gorj
    • Agenda conducerii
    • Organizare
    • Regulament de organizare și funcționare
    • Organigrama
    • Cariera – Anunturi posturi scoase la concurs
    • Alte agenții teritoriale
    • Programe și strategii
    • Rapoarte si studii
      • Studii
    • Rapoarte
    • Atribuții ANPIS și AJPIS
    • Proiecte
  • Comunicate
  • Informații de interes public
    • Solicitare informații.Legislație
    • Formulare tip
    • Buletine informativ
    • Anunțuri diverse
    • Buget
    • Venituri salariale
    • Bilanțuri contabile
    • Plăți efectuate de AJPIS
    • Convenții încheiate cu bănci
    • Debitori
    • Declarații de avere și interese
    • Comisia paritară
    • Achiziții publice
    • Protecția datelor cu caracter personal
  • Inspecție socială
    • Organizarea activității
    • Planul anual de control
    • Rezultatele campaniilor de control
    • Condiții de acreditare furnizori
    • Evaluare servicii sociale
  • Beneficii de asistență socială
  • Formare profesională
  • Transparență
    • Strategia Națională Anticorupție
  • Integritate institutionala
    • Cod etic deontologic de conduită
    • Lista cuprinzând cadourile primite
    • Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
    • Declarația privind asumarea unei agende de integritate organizațională
    • Planul de integritate al instituției
    • Raport narativ referitor la stadiul implementării măsurilor prevazute in SNA și in planul de integritate
    • Situația incidentelor de integritate
    • Studii/cercetări/ghiduri/materiale informative relevante
  • Date cu caracter personal
  • Control intern managerial
  • Transparența achizițiilor
  • RUTI
  • Contact
  • Prima pagină
  • Despre AJPIS
    • Legislație
    • Acte constitutive
    • Mesajul directorului executiv
    • Conducerea A.J.P.I.S Gorj
    • Agenda conducerii
    • Organizare
    • Regulament de organizare și funcționare
    • Organigrama
    • Cariera – Anunturi posturi scoase la concurs
    • Alte agenții teritoriale
    • Programe și strategii
    • Rapoarte si studii
      • Studii
    • Rapoarte
    • Atribuții ANPIS și AJPIS
    • Proiecte
  • Comunicate
  • Informații de interes public
    • Solicitare informații.Legislație
    • Formulare tip
    • Buletine informativ
    • Anunțuri diverse
    • Buget
    • Venituri salariale
    • Bilanțuri contabile
    • Plăți efectuate de AJPIS
    • Convenții încheiate cu bănci
    • Debitori
    • Declarații de avere și interese
    • Comisia paritară
    • Achiziții publice
    • Protecția datelor cu caracter personal
  • Inspecție socială
    • Organizarea activității
    • Planul anual de control
    • Rezultatele campaniilor de control
    • Condiții de acreditare furnizori
    • Evaluare servicii sociale
  • Beneficii de asistență socială
  • Formare profesională
  • Transparență
    • Strategia Națională Anticorupție
  • Integritate institutionala
    • Cod etic deontologic de conduită
    • Lista cuprinzând cadourile primite
    • Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
    • Declarația privind asumarea unei agende de integritate organizațională
    • Planul de integritate al instituției
    • Raport narativ referitor la stadiul implementării măsurilor prevazute in SNA și in planul de integritate
    • Situația incidentelor de integritate
    • Studii/cercetări/ghiduri/materiale informative relevante
  • Date cu caracter personal
  • Control intern managerial
  • Transparența achizițiilor
  • RUTI
  • Contact

Acte constitutive

  • Pagina principală
  • Despre A.J.P.I.S
  • Acte constitutive ...

Ordonanţă de urgenţă Nr.113/2011 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale pentru Plăţi şi Inspecţie Socială

Hotărârea Guvernului nr. 151/2012 privind aprobarea Statutului propriu de organizare şi functionare al Agenţiei Nationale pentru Plăţi şi Inspecţie Socială, cu modificarile si completarile ulterioare.

Sari la navigare

Ministerul Muncii si Solidaritatii Sociale Ministrul Simona Bucura-Oprescu, la Conferința la nivel înalt dedicată persoanelor cu dizabilități de la Budapesta: “Împreună putem transforma dizabilitatea în abilitatea de a reuși!”

ANUNT: Perioada de înregistrare și evaluare a solicitărilor de finanțare a furnizorilor de servicii sociale publici și privați este cuprinsă între 20.08.2024 – 18.09.2024.

Intrebari frecvente

Cerere modificari de acordare beneficii sociale online

Informare beneficiari de asistență socială

Articole recente

  • Comunicat de presa
  • Acreditare-Furnizori si Servicii Sociale
  • Anunt selectie UAT- Procedura cadru selectie UAT_ Proiect 339395
  • ANUNT solicitare finantare MMFTS
  • Furnizare de servicii integrate în comunitățile rurale

Informații pentru lucrătorii sezonieri în străinătate

Informații utile pentru cetățeni

Întrebări frecvente

Cerere modificări de acordare beneficii sociale online

Anunț important prelungire ICC, stimulent de inserție, concediu de acomodare pentru domeniile de activitate restricționate de autorități conform H.G. nr. 394/2020

Procedura de depunere a documentelor referitoare la decretului lege nr. 118/1990

Voci pentru mâini: Interpretare la distanță

În atenția persoanelor cu deficiențe de auz: În vederea asigurării accesului la servicii de interpretare video la distanță în limbaj mimico-gestual prin intermediul aplicației „Voci pentru Mâini” pentru persoanele surde sau hipoacuzice, vă rugăm să vă deplasați la sediul Agenției Județene pentru Plăți și Inspecție Socială Gorj din Targu Jiu, str Smîrdan , nr. 16, bl 16, sc 1, în intervalul orar: 09.00 – 16.00 .

Lucrători migranți

  • Legislația UE
  • Ghid practic
  • Instituții din alte state UE
  • Formulare
  • Întrebări frecvente

Comunicat de presa

TelVerde

Articole recente

  • Comunicat de presa
  • Acreditare-Furnizori si Servicii Sociale
  • Anunt selectie UAT- Procedura cadru selectie UAT_ Proiect 339395
  • ANUNT solicitare finantare MMFTS
  • Furnizare de servicii integrate în comunitățile rurale

Arhivă

Viziunea noastră

Constă în asigurarea accesului tuturor cetăţenilor, fără niciun fel de discriminare, la serviciile specializate şi la beneficiile reglementate de legislaţia română şi europeană, iar prin acţiunile noastre comune încercăm să aducem un plus de speranţă în vieţile celor aflaţi în dificultate.

Suntem orientaţi către cetăţeni şi către respectarea drepturilor sociale ale acestora, iar prin activitatea noastră ne propunem să eliminăm o parte din inegalităţile existente, ajutându-i pe oameni să se integreze normal în comunitate prin creşterea calităţii vieţii persoanelor defavorizate.

Articole recente

  • Comunicat de presa
  • Acreditare-Furnizori si Servicii Sociale
  • Anunt selectie UAT- Procedura cadru selectie UAT_ Proiect 339395
  • ANUNT solicitare finantare MMFTS
  • Furnizare de servicii integrate în comunitățile rurale

Despre ANPIS

  • Acte constitutive
  • Mesajul directorului executiv
  • Conducere
  • Organizare
  • Alte agenții teritoriale
  • Anunțuri de angajare
  • Programe și strategii
  • Rapoarte și studii
  • Atribuții ANPIS și AJPIS

Viziunea noastră

Constă în asigurarea accesului tuturor cetăţenilor, fără niciun fel de discriminare, la serviciile specializate şi la beneficiile reglementate de legislaţia română şi europeană, iar prin acţiunile noastre comune încercăm să aducem un plus de speranţă în vieţile celor aflaţi în dificultate.

Suntem orientaţi către cetăţeni şi către respectarea drepturilor sociale ale acestora, iar prin activitatea noastră ne propunem să eliminăm o parte din inegalităţile existente, ajutându-i pe oameni să se integreze normal în comunitate prin creşterea calităţii vieţii persoanelor defavorizate.

Informații utile

  • Întrebari frecvente
  • Legături utile
  • Harta site-ului
  • Termeni și condiții
  • Despre cookie-uri
  • Politica de confidențialitate

Informații utile pentru cetățeni

Procedura depunere documente referitoare la DL 118/1990

PROCEDURA SI CERERE

Cerere modificări de acordare beneficii sociale ONLINE !

ANUNȚ IMPORTANT !

PRELUNGIRE ICC, STIMULENT DE INSERȚIE, CONCEDIU DE ACOMODARE PENTRU DOMENIILE DE ACTIVITATE RESTRICȚIONATE DE AUTORITĂȚI CONFORM HG 394/2020

COMUNICAT

      Stimați beneficiari, Având în vedere necesitatea gestionării cât mai eficiente a situației provocată de prezența Coronavirus – COVID 19, conform reglementărilor adoptate de Comitetul Național pentru Situații Speciale de Urgență, vă informăm că Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială Gorj recomandă ca programul cu publicul să se desfășoare, pe cât posbil, prin intermediul poștei, pe cale electronică sau prin telefon/fax. În acest sens, vă rugăm sa ne transmiteți solicitările dumneavoastră, sau să ne contactați astfel: -prin poștă la adresa Targu Jiu, Aleea Smirdan, nr.16 bl 16 , sc . 1, jud Gorj -pe adresa de e-mail a instituției: ajpis.gorj@mmanpis.ro sau petitii_gj@mmanpis.ro, -la numărul de telefon: 0253217020, 0253217822, 0790082471 (Indemnizatie de crestere a copilului + stimulent de insertie ), 0765009914 (Alocatie de stat) -la nr. Fax 0253217020 Pentru beneficiile familiale la care sunt îndreptățiți cetățenii români lucrători migranți, care își desfășoară activitatea în spațiul UE (alocație de stat și indemnizație pentru creșterea copilului), regăsiți modelele de cereri pe site-ul instituției: www.gorj.mmanpis.ro, în secțiunea: Informații de interes public – formulare tip Vă mulțumim pentru înțelegere și colaborare în intenția de avea grijă, împreună, de sănătatea noastră a tuturor! Director Executiv, Moreanu Natalia

Lucrători migranți

  • Legislația UE
  • Ghid practic
  • Instituții din alte state UE
  • Formulare
  • Întrebări frecvente

Informații utile

  • Întrebari frecvente
  • Legături utile
  • Harta site-ului
  • Termeni și condiții
  • Despre cookie-uri
  • Politica de confidențialitate

Date de contact

Adresă
Bd. Republicii bl. 14, sc. 1, cod poștal 210153, Târgu Jiu

Telefon
0253.217.822

Fax
0253.217.020

E-mail
ajpis.gorj@mmanpis.ro 

Informații utile

  • Politica de confidențialitate
  • Despre cookie-uri

Copyright © 2025 Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială Gorj.

La început ↑ Sus ↑
Instrumente pentru accesibilitate

Instrumente de accesibilitate

  • Mărește textul
  • Micșorează textul
  • Tonuri de gri
  • Contrast mare
  • Contrast negativ
  • Fundal luminos
  • Legături subliniate
  • Font lizibil
  • Redare audio
  • Resetează
Acest site foloseşte cookie-uri. Prin continuarea navigării, vă exprimaţi acordul asupra folosirii cookie-urilorDe acordDespre cookie-uri